Slutet

2014-02-26 ♥ 16:16:29
Imorgon beger jag mig hemåt! Kommer sakna mycket här, som t.ex värmen! men saknar såååå mycket hemma också!
blandannat min lilla skruttpolle som jag förövrigt har hela helgen! lycka! min syster det är klart! min mjuka säng på lillerud och mina lillerudsbrudar! Corona står också på listan! taggataggatagga!

Som sagt så åker jag till Shaini på lördag och ska vara där längelänge! Borsta och mysa med henne tills hon inte vill ha mig där längre, haha. ta en långtur i skogen och samtidigt prova den nya dressyrsadeln, och sen så erbjöd jag mig till Susanne att smörja alla hennes grejor så det ska jag minsann också göra! längtar efter min lilla prickikorvplutt!

nej, nu är klockan tidigt läggdags (22;15) och jag ska sova så att jag kan njuta av min sista dag imorgon!


Kommentarer

Skriv något här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0